Best Character

Val

The Archer
Super Patron
Likes received
687
Umbration

Cosmos
I reiter the offer, if anyone's online and interested.
 

Val

The Archer
Super Patron
Likes received
687
Umbration

Cosmos
Eeyup
 

Smiley100P

The only Ace Attorney you need
Likes received
380
Umbration

Innervation
Oh yall wanted to play smash bros.??

Yeah sorry i was playing smash bros. with my nieces among other things
 

Val

The Archer
Super Patron
Likes received
687
Umbration

Cosmos
Anyone wanna play tomorrow?

Also, I found this epic thing:
 

Val

The Archer
Super Patron
Likes received
687
Umbration

Cosmos
Give me 15 minutes and I'm good to go
 

Jimothy

Aspiring Reader of Chapter 13
Likes received
1,053
Umbration

Radiance
 

Val

The Archer
Super Patron
Likes received
687
Umbration

Cosmos
Hecc yea! I'm fully available this weekend!
Gonna have to train a bit though, i'm probably quite rusty...
 

Avidro

Deimon Master
Admin
Likes received
1,088
Umbration

Corporeality
If there's a weekday afternoon/evening that works better for everyone, that's fine with me! I'm open to Wednesday afternoon/evening, as well as Thursday evening. Of course, I know time zones can be difficult... I should try and find a scheduling app that we can use for this.
 

Rue

Dazed and Confused
Likes received
143
Umbration

Duality
Okay first of all, my S.O. just got home, took one look at the screen as I was starting to type my reply, and said:
"Is that Homestuck stuff?"

Anywaaaay, I'm in Pacific time, uhhhh basically I'm working nights all this week (except today, I worked at 4AM, yay me)
Next week I will have more free time though.
 

Avidro

Deimon Master
Admin
Likes received
1,088
Umbration

Corporeality
So, perhaps earlier in the day on Saturday would work best for the three of us? Late morning or noon for us Americans, and early evening for our resident Frenchman?

Okay first of all, my S.O. just got home, took one look at the screen as I was starting to type my reply, and said:
"Is that Homestuck stuff?"
I laughed too much at this.
 
  • Like
Reactions: Rue

Val

The Archer
Super Patron
Likes received
687
Umbration

Cosmos
I have some days off starting this Friday until Wednesday, and don't have anything planned, so I'll probably be available. Also, yeah, european time for me, but I can stay up late. Hey look it's 3:40am already, why am I not sleepin

Also, what's an S.O? *confused*

Edit:
So, perhaps earlier in the day on Saturday would work best for the three of us? Late morning or noon for us Americans, and early evening for our resident Frenchman?
Works for me!
 

Rue

Dazed and Confused
Likes received
143
Umbration

Duality
I have some days off starting this Friday until Wednesday, and don't have anything planned, so I'll probably be available. Also, yeah, european time for me, but I can stay up late. Hey look it's 3:40am already, why am I not sleepin

Also, what's an S.O? *confused*
My dude,
Go to sleep.

Also, it stands for Significant Other. It gets a little weird to say boyfriend after ~8 years.
 

Rue

Dazed and Confused
Likes received
143
Umbration

Duality
hhhhhhhh
I gotta admit there's like a 50/50 chance of my chickening out though :internalstruggle:
 
Top